ПОЩАЗатвори
Име:
Парола:
Регистрирай Free
Първа на Дир | Днес | Лайф | Новини | Каталог | Глог Влез в поща Поща | транзит транZит


Трите рекламни стълба на L'Or
Capital.bg - 16 Август 16:47
ПрофилРодената в българско семейство Любомира Роше започва работа в L'Or
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 август)
Capital.bg - 14 Август 09:17
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.На българския пазарЗлатната ера да си зрителБаланс между качествено, сериозно и развлекателно съдържание. Все по-взискателна аудитория. Нови начини на дистрибуция на телевизионното съдържание до хората. Така накратко може да бъде описана посоката, в която ще продължава да се развива пазарът на телевизия. Гледането...
У нас / Медии
 
Златната ера да си зрител
Capital.bg - 10 Август 12:30
Баланс между качествено, сериозно и развлекателно съдържание. Все по-взискателна аудитория. Нови начини на дистрибуция на телевизионното съдържание до хората. Така накратко може да бъде описана посоката, в която ще продължава да се развива пазарът на телевизия. Гледането на видеосъдържание на всякакъв вид платформи бележи огромен ръст в цял свят. Според мениджъра на HBO за България Димитър Нойков има една глобално валидна тенденция и тя е, че гледането на видеосъдържание се премества все повече...
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 август)
Capital.bg - 07 Август 09:17
На българския пазар Повишаващата се цена на спортните права ще заставя телевизиите да търсят партньори за закупуването имНа пазара излязоха цели четири важни спортни продукта – Шампионската лига и Лига Европа на УЕФА, италианската Серия А и испанската Ла Лига. Докато БНТ излъчваше мачовете от световното първенство, зад кулисите се разпределяха част от най-гледаемите футболни програми.Към днешна дата А1 успя да отнеме половината Шампионска лига и цялата...
У нас / Медии
 
Футболна жега на екрана
Capital.bg - 03 Август 12:41
На всеки три години телевизиите, които излъчват спорт, изпадат в особена треска. Това е периодът, в който изтичат договорите им и трябва да се премине през неприятната процедура по предоговаряне на условията с компаниите - държатели на спортни права. Обикновено неприятното усещане идва от желанието на големите спортни лиги за по-високи цени и да получават повече от продажбата на телевизионни права. А още по-нервно става, когато се появи нов играч, желаещ да се намеси в пазара на спортно...
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 юли)
Capital.bg - 31 Юли 09:17
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.На българския пазарGDPR променя работата на дигиталните агенцииЕвропейският регламент за защита на личните данни постави дигиталните агенции в позицията и на GDPR консултанти на своите клиенти, включително и в изготвянето и на стратегия за всеки техен конкретен бизнес. Въпреки регулацията все още няма сериозни...
У нас / Медии
 
Реклама по време на GDPR
Capital.bg - 27 Юли 13:08
Най-потърпевши от промените са имейл маркетингът и онлайн игрите, а потребителите продължават несъзнателно да предоставят личните си данни. “Платформите, които до момента не са разчитали на собствени източници на данни или са разчитали на големите играчи, вероятно ще отпаднат от пазара.“Милена Мишинева, Chief data officer в Dentsu Aegis Network.Точно 64 дни след влизането в сила на европейския регламент за защита на личните данни достъпът до най-ценния ресурс на дигиталните агенции...
У нас / Медии
 
Ярив Лернер: Границата е премината, когато журналистът е атакуван директно
Capital.bg - 25 Юли 18:23
Във вторник (24.07.2018) “Капитал“ изпрати въпроси до изпълнителния директор на “Ню имидж България“ Ярив Лернер. Повод за тях, бе участието му в предаването “120 минути“ по bTV. В него водещият Светослав Иванов му зададе въпроси относно обявената сделка за придобиване от “Ню имидж България“ на 50% от вестникарския бизнес на депутата Делян Пеевски. Във вторник в изданията му “Монитор“ и “Телеграф“ се появиха анонимни публикации, които съдържат лични нападки и клевети срещу водещия именно заради...
У нас / Медии
 
Търсят се най-ефективните рекламни кампании през годината
Capital.bg - 25 Юли 16:13
За 11-а поредна година агенции и рекламодатели могат да участват в най-големия рекламен конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации - “Effie България“. В надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) се оценяват целите и постигнатите резултати от проведените рекламни кампании през изминалата година.Конкурсът ще се проведе в края на ноември, но вече е отворена формата за кандидатстване. За втора поредна година от БАКА са...
У нас / Медии
 
Пеевски посъветва bTV да се “прочисти“ от журналисти като Светослав Иванов
Capital.bg - 24 Юли 17:48
От няколко години международните организации, следящи за свободата на словото маркират една притеснителна тенденция в България — срещу журналисти и издатели, позволяващи си критики срещу управляващите, да се водят клеветнически кампании. Това се случва основно в изданията, които стоят зад всеки, който е на власт. Поредният нагледен пример тази седмица отново е атаката срещу журналиста от bTV Светослав Иванов. Причината е, че в последното си предаване “120 минути“ спомена името на...
У нас / Медии
 

Предишни «
търси в новини


за реклама | обратна връзка | потребителско споразумение | добави сайт | какво ново Copyright © 2017 Dir.bg. All rights reserved.